Snö snö snö..

Ja, nu snöar det igen.. Ska aldrig våren komma? Längtar efter värme och soliga dagar, tänk er att sitta på en strand med solbrillor och en glass i handen, Det vore inga fel nu direkt :) Våren får allt skynda på lite tycker jag, kom vår kom!

Men snö är inte alltid fel, bara jag får stå på ett par skidor är vintern helt okej. Och imorn gäller det, haha! Ska tilll sälen med skolan, riktigt härligt :) Men det blir uppgång vid halv 4 så det känns ju mindre kul, ska sova lite nu tänkte jag så jag inte somnar i backen. Watch out people! 


Kommentarer
Postat av: anna

Sv: Tack sötis! dom är från Zara :)

2009-03-02 @ 23:29:32
URL: http://anniwiwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0