Ska man röttna bort här lr?

Sitter och pratar med Bellis i telefon. Vi har precis kommit fram till att det inte finns ett piss att göra i den här stan. Tragist men sant. Det händer ingenting, och vi är rätt trötta på att ha mys kväll med tjejerna, se på film lr fika. det är kul ett tag med inte när man gjort de ett helt lov. Det känns som jag kommer röttna bort snart, jag är så rastlös... Vad har jag gjort idag t.ex. tränat med matilda (okej det är rätt nyttigt) men sen, jag har inte gjort nått, bara suttit hemma, kollat lite Sex and the city, sovigt osv. Vad är det för liv? 
aja, nu ska jag göra lite nudlar och sätta mig och röttna bort vid tvn. Cya!

Kommentarer
Postat av: Oxa

Men nu äre ju faktiskt så att dagarna och livet blir vad man gör det till.

2009-01-06 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0