Onsdag 21 jan

Ännu en dag har gått och I'm still sick, men det är bättre iaf och jag måste till skolan imorn eftersom vi har so-prov.. som jag såklart inte kan, så good luck to me!
Men när jag var mitt uppe i mitt pluggande och inte på bästa humöret eftersom Urbaniseringen och de olika befolkningsmängderna i världen inte ville fasna i mitt huvud. Så kom mamma hem med lite kläder som gjorde mig gladare :)
tänkte  visa er, men eftersom min kamera för tillfäller inte fungerar så kan jag tyvär inte göra de. Men jag fick en cremefärgad tröja från cubus och en sjal iaf.
Nu ska jag ta mig en bit kladdkaka som jag bakade förut idag, i min rastlöshet. Hoppas alla har haft en bra dag!

Kiss and hug / klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0