I'm in love

Jag dör, jag är helt kär!!!
Chris brown konserten var helt klart bäst :) han är så sjukt grym på att dansa, och hans röst... man smällter ju! haha.
Helgen har varit så värld. Shopping och massa mys med Fillan, jennie och agnes och såklart höjdpunkten CB!! :D
Tyvärr kan jag inet lägga in några bilder, för min kamera is broken :/ men fillan ska skicka till mig så det kommer jag lovar :)
Nu ska jag gå och gråta för jag såg just att chrilleboy hade fått träffa chris vip på efterfesten.. snälla skjut mig, varför är världen så orättvis?

Kommentarer
Postat av: felicia

VI¨GÅR OCH SKJUTER OSS!!!!!!!!!!!!! för jag är kär i chrisiiiiiii browniiiiiie my man , HEHE NU SKA JAG KOLLA PÅ VIDEON NÄR HAN DANSAR UTAN TRÖJA OHLALA, kåt varning



LIVET ÄR ORÄTTVIST DÖÖÖÖÖÖÖÖÖ :'( <3

2009-01-25 @ 00:27:16
URL: http://www.feliciacederberg.devote.se
Postat av: Jennie

tack själv baby!

2009-01-27 @ 17:16:34
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0