Guitar Hero - night

Sov hos bellis inatt. Vi ville egentligen ut och göra något, men eftersom det är sånt himla drag i örebro så blev det mys hos moa istället. Kom till henne vid 9, och där fanns redan matilda och agnes. Vi kollade på nån deckare på tv och spelade GuitarHero :) Jag och Isabella tog bussen hem till henne halv 2 och där fortsatte vi med GuitarHero-spelandet. Vi laddade upp med glass, maränger och chokladsås för att hålla oss lite vakna, mumsigt värre! Satt uppe och spelade till ca. 04.30 , så är hyffsat pigg idag kan man säga...
Kom hem runt 2 today. Har bara slappat vid tvn, jag är trött men kan inte vila lr sova. Jag är liksom för trött för att ligga still, knas I know. Ikväll blire träna med matilda,  så nu ska jag försöka fördriva tiden här lite så länge. Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0