Back on Track

Då var allt som vanligt igen, skolan har börjat och dansen börjar nästa vecka så såklart har man aldrig tid att blogga. Men jag ska göra så gott jag kan anyway.
Jag har nog inte så roliga saker att skriva idag riktigt. Skolan och allt var som vanligt, jag har precis solat med jennie, riktigt skönt måste jag säga! Så härligt att ligga och bränna i värmen men vore ju lite trevligare om man låg vid havet på en vit strand och blev brun :) ist för i ett plastigt solarium, men man tar vad man har.
aja, nog om detta. Nu är det inte långt kvar till chris brown-konserten!! Yesbaby, det ska bli super. Shopping och mys på dagen och chris på kvällen vad mer kan man önska? Fillan, agnes och jennie sover hos mig efter så det blir shopping även på lördagen.
Smile and have fun, puss!


Kommentarer
Postat av: felicia

<3<3

2009-01-17 @ 14:59:01
URL: http://www.feliciacederberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0