Onsdag aka Lill-lördag

Kom precis hem, lr ja för en se sådär 20min sen kanske. Borde egentligen sova vid det här laget men jag känner mig hyffsat pigg. Skulle vilja ta en promenad i vinternatten, det var så härligt ute. Inte kallt, bara friskt och skönt. Men jag beslutar mig för att stanna inne och förhoppnigsvis sova snart, det känns som ett smart val eftersom det blev rätt sent och inte så mycket sömn igår.
Min kvälll har spenderats med sopi. Drog hem till henne vid 9 , sen for vi vidare till ett par trevliga killlar där det blev lite film tittande och mycket skratt. Med andra ord en trevlig onsdagkväll!
Nu ska jag försöka somna, det kommer ju en dag imorn också. Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: sophie

hjärta dig!

2009-02-19 @ 20:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0