Hem ljuva hem

Då var man hemma i örebro igen, efter en härlig helg i storstaden (sthlm).
Det blev dop/mini bröllop i katarinakyrkan på lördagen som följdes upp av lite mat och mycket tårta, på södra teatern's festvåning. Det blev en trevlig dag, men jag var ganska trött fram mot kvällen endå.
Idag har jag bara slappat, och ätit tårta som var över från gårdagen. Får köra på med hårdträning efter denna helg, tror nästan vi åt en hel tårta var om man lägger i hopp alla bitarna haha! (i allafall nästan).
Nu ska jag packa upp och sedan plugga... känns hemskt, är så oerhört trött på skolan nu!
bilder från helgen lägger jag in imorn, är för trött nu. Puss&Kram


gårdagens klädval.
försökte hitta något passande för dop, vet inte om jag lyckades men det blev detta.

Kommentarer
Postat av: Sophie

min snygging! :D en helg i sthlm du och ja snarT? hihi

2009-02-23 @ 19:27:33
Postat av: Klara

Jaa, absolut baby! :D

2009-03-02 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0