Friday,

Heejsa.
Dagen idag har i stortsätt varit somvanligt. Förutom att det var Linas sista dag i klassen, känns sorgligt. Även om det inte alltid varit bra så har vi många härliga minnen, kommmer kännas tomt utan henne. 

Nu ska jag dra hem till sopi, kvällen kommer att spenderas med henne och jockis troligtvis! Ha en trevlig fredag kväll, puss


Hade bara den här bilden på min data. Men kommer du ihåg när vi var på stan och som åkte hem till din mamma och skulle äta soppa, så brännde vi hela brödet..så bra på att laga mat asså! Och när vi tog bussen till ad och luffade runt där ? haha ;) kommer saknadig.


Kommentarer
Postat av: lina

åååhh..

jag kommer aldrig glömma :( vilket minne

tack för tiden som varit som bäst

det har verkligen vart underbart <3

kommer aldrig glömma er tjejer...

aldrig!

2009-02-13 @ 20:38:21
Postat av: Anonym

åååhh..

jag kommer aldrig glömma :( vilket minne

tack för tiden som varit som bäst

det har verkligen vart underbart <3

kommer aldrig glömma er tjejer...

aldrig!

2009-02-13 @ 20:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0