Förlåt..

...alla för min dåliga uppdatering nu på senaste tiden. Men jag har haft fullt upp och varken tid eller ork för att sätta mig och blogga, tyvär. Min kära kamera är fortfarande trasig, snacka om att jag är lite sur över det, ja! Men ska fixa den snart så då blir min blogg förhoppningsvis lite roligare igen :)
Helgen har varit härlig!  Firade bella i fredags riktigt mysitg med alla tjejorna. Jag och agnes sov kvar där så det blev inte så mycket sömn den natten :)
På lördagkvällen blev det hem till felicia med lite trevligt folk, spenderade även natten där så man jag ju inet säga att jag är direkt utvilad efter denna helg.. Men den har varit skoj!  

Hade nationella i svenska idag, gick väl okej. Men hade behövt lite mer tid egentligen. Nu är det bara att börja oroasig för det skriftliga på torsdag, I'm gonna die! 
puss&kram, K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0