Back in Storstaden

Sitter hos pappa nu , kom upp hit med tåget runt 13.00 idag. Tänkte att jag äntligen borde utnyttja mitt presentkort på Engla, så jag kolllade lite och hittade ett oxxo armband som jag blev kär i! det kostade lite mer än jag hade att spendera men det var det värt, (bild på detta kommer).
Efter en snabb runda på stan där min syster letade efter en skinnjacka hon har köpt min inte har rätt stolek på, (som såklart är dubbelt så snygg som min..surt) var det skönt att komma hem till lägenheten och vila lite. Är så otroligt trött, jag som tänkte vila upp mig på lovet, men hur gick det med de? Inge vidare måste jag säga...
Nu kom pappa med pizza, så måste sticka. Får se om jag hinner blogga nånting imorn blir troligtvis på kvällen i så fall, eftersom min lilla systers dop är i morgon.

Kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0