9 februari


Give me a reason to smile?
Jag är så trött på allting just nu, är inne i en grå fas känns det som. Saknar sommarn och loov! Den här vintern känns så otroligt lång. Och snacka om att jag fick en chock när jag klev av tåget från sthlm igår kväll.. Tror aldrig jag sätt så mycket snö i örebro någongång. Men men, får kämpa på! Våren och sommarn kommer ju så småning om.
Blir bara så trött på allt pluggande, men next week äre SPORTLOV! ska bli sååå skönt :)
nu ska jag få lite massage av mamma innan jag låter john blund svepa in mig i hans drömvärld. Kisses and goodnight!

btw. Grattis Caroline på 16års dagen! hoppas den blev bra :)

Kommentarer
Postat av: caroline

ååh tack klara , jo den blev super :)<3

2009-02-10 @ 19:46:36
URL: http://carolinefernstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0