Torsdag

Nu kommer äntligen ett nytt inlägg! Har verkligen inte tid att skriva i veckorna , skolan tar verkligen död på mig..
Men skönt med höstlov snart i allafall, jag bara längtar!

Sitter och försöker skriva musikuppsatsen som ska vara klar imorgon, och jag vet inte ens vem jag ska skriva om... lyckat! aja, annars , var i skolan i dag as usual. Tränade dansverk efteråt och åt pizza med girlsen, haha mycket mys! inte så kladdigt.. super skönt att vi fått mixen nu också, så det bara är att finslipa detaljer tills uppvisningen. 

Måste bara säga: Stort grattis till agnes som fyllde 15 igår! hoppas din dag blev toppen babyy <3

Nu ska jag återgå till pluggandet , som inte går så bra för tillfället.. Men önska mig lycka till, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0