Måndag

Ja, då var det måndag igen då. Var inte i skolan i dag. Mådde inte så bra, men ska nog gå imorn.
Jag var och klippte mig på eftermiddagen, känns som håret är as kort nu menmen hoppas det växer ut snabbt! haha :) annars blev det ju bra. Sitter och försöker plugga engelska nu men det går väll inte så bra direkt. Vi ska ha skrivigt två texter och kunna gloser till onsdag , så det är bara att hålla tummarna för det då. Plus spanskaprov på torsdag, jippi..

Var på dansaudition igår. Har lite smått ont i knäna kan jag ju säga, dom är helt svullna och fulla av blåmärken så tummen upp för de va... Men dom ringde idag och sa att jag kom med i allafall så det blev ju bra endå.
 Men måste fortsätta med pluggandet nu, det här inlägget blev väll inte världens roligaste men hållas ni läser det endå.
Pussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0