lost..

Hjälp!?
vi var på gymnasiemässan i dag med skolan, och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska gå..
alla tjarat om att thorén är så bra, men det känns så överdrivet på något sätt. Jag har funderat på att  gå där för det verkade bra först, men när alla tjatar och ba, ååh det är bäst jag ska gå där blablabla.. så kännes det bara så ut tjatat. Jag funderat också på att gå på Jensen den nya skolan, den verkar bara super bra, haha :) men så vill jag ju dansa, och kankse flytta till pappa i sthlm så jag känner mig lite splitrad ;S
men om ni har någon åsikt lr idé så säg gärna till!!
 

vet att jag är lite tråkig som inte har så mkt bilder och så,  skulle egentligen fixat min blogg lite i helgen. Men mion laddare till kameran är tyvär borta så får inet in bilderna i datan -.- bara en aning jobbigt sisådär. men hoppas den kmr fran snart, I need it!
ha det bra, pusspuss

Kommentarer
Postat av: jannni

du och jag satsar på jensen om den verkar bra! :D

2008-10-22 @ 00:35:08
URL: http://justjenniee.blogg.se/
Postat av: sandra

thorén är inte så bra som det låter! jag gick där men bytte ganska snabbt :/ men vadå, ska Jensen öppna i örebro? :o hihi :)

2008-10-26 @ 20:29:10
URL: http://sollenfelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0