Glad glad glad

Nästa helt frisk nu , super härligt!
har tagit det lungt nästan hela dagen, åkte upp på stan med mammsi en snabbis och träffade syster innan hon skulle med tåget. Skulle egentligen iväg och kolla när mitt gamla lag spelade USM med blev inte så , kanske åker och kollar på deras match imorn istället men den är ju kl.12 (rätt tidigt) så får se om jag orkar upp. Vore kul att se hur det går för dom iaf , saknar allt det grymt mycket nu!  
Ikväll vet jag inte vad som händer, palla inte dra ut som alla andra ska göra och är ju ensam hemma så funderar på att baka kladdkaka och kanske möblera om mitt rum lite (om jag orkar)haha. Annars blire väll bara sega vid tvn, skönt det med. ha en trevlig lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Spelar du basket? :) Puss

2008-10-26 @ 12:35:38
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0