Fredag.

Sjuk idag också, nackspärr och ont i halsen + en riktig jobbig huvudvärk som aldrig vill gå över.. inte så roligt kan jag lova.
har allafall spenderat största delen av dagen i sängen och kollat andraavenyn och iceage2 , haha skönaste filmen! blev ta en promenad i regnet på eftermiddagen också, skönt att komma ut lite endå. Nu sitter jag här med mitt honugsvatten och ska gå och kolla vem som åkte ut i idol, :)

riktigt skönt att det är lov nu, måste jag säga! ska väll åka upp till pappa några dagar och träffa lilla astid. Lite shoppig hoppas jag också på att det blir, måste förnya gardeoben lite känner jag så om någon vill med mig till sthlm nån/några dagar hör gärna av er!
take care, <3

Kommentarer
Postat av: felicia

krya <3

2008-10-25 @ 13:03:24
URL: http://feliciace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0