Första inlägget

Ja, då har man äntligen skaffat blogg då. 
Var ju tvungen att ha de eftersom nästan alla har de nu för tiden, (plus att det verkade ganska kul).

Denna dag började ju bra, försov mig och kom en aning försent till skolan. haha typist mig en måndagmorgon efter helgen sådär :)  aja, annars har väll dan varit okej. Strålande sol hela dagen, det gillar vi!
Slutade tidigt också, mycket skönt. Efter skolan gick jag och felicia upp på stan och fixade min glasögon, ( jag har precis fått glasögon, för dom som inte visste de. Inte det roligaste menmen, jag överlever väll. Behöver inte ha dom jämt så det är ju bra.) Sen blev det köpa lite mat och ta bussen hem till mig för att plugga. Men det blev ju tyvär inte så mkt av det kan jag säga, haha. Men trevligt var det i allafall! 
Nu har fillan just åkt och jag ska nog försöka ta itu med pluggandet på egenhand, so-prov på torsdag och eng-läxa tills i morgon (som jag inte börjat på än), wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

nej plugga gjorde vi ju inte..men åt mat det gjorde vi iallafall! haha ;D<33

2008-10-06 @ 19:45:25
URL: http://feliciace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0