Äntligen helg!

hejsan bloggen! 
har inte hunnit skrivigt så mkt den här veckan, mest plugg å så. men det ska det bli ändring på nu :) haha.
Igår gjorde vi klart dansverket, super skönt.
nu blir det bara hård träning i två veckor innan allt ska vara klart !

Så himla glad att det är fredag i dag! denna vecka har varit riktigt jobbig kan jag säga, massa läxor och prov -. - så ikväll blire bara va hemma och mysa framför tvn, för sooft!
Just de, fick precis reda på att jag har fått en lilla syster idag, so happy! namnet är väll inte riktigt bestämt än men luta åt att det blir en liten Lea. Längtar bara tills jag få åka upp och träffa henne nu, men det blir troligtvis inte för ens till höstlovet (så det är ju lite tråkigt). menmen, jag får väll be pappa skicka en bild iaf :) 
Nu ska jag städa lite , sen lägga mig i soffan och bara dega. 
Blir troligen utgång imorn. paaarty, I like it!   

Ha det bra tills dess, puss


Kommentarer
Postat av: Felicia

vårat dansverk äger! ;D hah <3

åh vad kul att du fått en lillasyster!

hehe jag vet vad du kommer göra imorrn;

paartyyy liike a rooockstar! haha =)

2008-10-10 @ 17:04:54
URL: http://feliciace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0