Onsdag

Hej hopp gummi snopp!
hoppas alla är glada idag, för det är jag iaf haha :) egentligen borde jag ju inte vara det eftersom jag fortfarande har svin ont i halsen/tungan och huvudvärk lite till o från. Jobbigt? det är bara förnamnet!
menmen mitt humör är på topp endå, fick ju prata av mig lite med fillan på bussen hem och snart blir det iväg å dansa.  Var på konsert med skolan idag så då slapp man ju några lektioner också, alltid lika skönt!   

mina kläder idag.                                karin&me, kan man bli snyggare?
                               
baggy jeans, only
linne+t-shirt, gina/bikbok
vita adidasskor
mössa, åhlens
svart skinnjacka

Kommentarer
Postat av: gustaf

diggar kläderna!

2008-11-05 @ 21:55:23
Postat av: Felicia

du är bäst sweetie! <3

2008-11-05 @ 22:16:18
URL: http://feliciace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0