Fredag 14 nov

Hade kemiprov idag, gick bättre än vad jag trodde faktist. Hade typ panik i går när jag skulle plugga, satt och läste hur länge som helst, men fick verkligen inte in det i huvudet. Som tur var kom mamma hem med lite presenter till mig och syster. så jag kunde tänka på annat i typ en sekund.. haha. Fick lite fina underkläder och två tröjor, Tack mamma, du äger ibland! vet du det?
Är skit trött idag, ska nog sova lite innan det blir fix! Sen bär det av till stan och möta Fillan. Sen dansa på kulturnatten kl 21.00 vill inte ens, men får hoppas att det går bra haha! Kom inte och kolla, ;) 
Efter det blir det väll åka hem lr nått, får se om jag är kvar och kollar ett tag. 
Imorn ska jag äntligen till frisören och slinga utväxten. Ser hemsk ut i håret just nu, så det ska bli riktigt skönt. Funderade först på att färga brunt, men kunde inet bestämma mig så det får vänta ett tag haha.
Just de, fick biljetterna till dansuppvisningen nästa torsdag, idag. Ska bli riktigt kul att visa upp dansverken! :) längtar. 

Ha en trevlig fredag dudes! xoxo, klara  
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

ja kulturnatten gick ju inte riktigt som tänkt ;) haha <3

2008-11-15 @ 12:20:33
URL: http://feliciace.blogg.se/
Postat av: jennie

tack klaris, hur är det? <3

2008-11-16 @ 18:28:35
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0