taggad till tusen

Hej hopp every one!
vi hade genrep med dansverken idag i skolan, jag känner mig verkligen över taggad tills dansuppvisningen imorn haha. :D har kämpat med det så länge nu, så ska bli kul att få visa upp det.
Plus att vi just fixat biljetter till Chris Brown 23 jan, snacka om att det kommer äga!! Längtar redan.
Nu skulle jag egentligen iväg och träna, men har så mkt att fixa tills imorn så stannar hemma. Får väll köra några "sit-ups" här hemma så jag inte blir helt out of shape.

PS. om någon vill se uppvisningen imorn så hör av er, finns några biljetterkvar! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

TAGGAAAA NU KLARIS! <3

om du har en biljett över kan jag få en då? (a) hihi mina e sluuuut <3

2008-11-19 @ 20:18:47
URL: http://feliciace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0