Sleepy

Hejsan hoppsan bloggen!
Kvällen igår tillbringades med Jennie, Sami, Simon och Isaac :) det blev en rolig kväll/natt med mycket skratt! Andrés Esteche? hahahahhahahah, jag dog! filmerna vi hade hyrt var ju rätt bra också...haha.. aja, somnade runt 6 imorse iaf så är lite smått trött idag kan man säga.
Jag och jennie har precis cyklat och lämnat filmerna. Det var hemskt, jag förfrös mina tår! jag är seriös, började nästan gråta så ont det gjorde.. nu äre verkligen vinter! så min nästa prioritet blir att inskaffa mig ett par varma skor, blir troligtvis ett par uggs :) 
Ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, är så trött , orkar inte göra nånting. menmen, kanske hittar på något endå de får vi se. Nu äre lite plugg som gäller och såklart en kopp te, mums! Jag har verkligen blivigt en riktig te-drickare på sista tiden haha :)
kanske skriver ett inlägg ikv om jag får tid. kraaam!



Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahaha, dina tossingar. Och nu ska jag som sagt äta chirre och dricka te. Pusss och hej, leverpastel. (jag pratar med dig i tele nu) äg

2008-11-02 @ 00:58:43
URL: http://justjenniee.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad? ingenting har hänt. ahhahahahahaahha puss

2008-11-02 @ 00:59:06
Postat av: Anonym

jennie som skrev! <3

2008-11-02 @ 00:59:20
Postat av: Jenniedinfriend

svar; hahaha, jo! lätt fast nu är de för sent;)

2008-11-02 @ 22:37:57
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0