Skön dag.

Åh, jag älskar måndagar! har typ bara sköna lektioner och slutar tidigt, plus att vi inte hade nån teknik i dag så slutade runt 1 , super skönt! :) när jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på repriser på tv (´haha, kul liv man har) och såklart somnade jag .. inte alldeles för ovanligt, men skönt!
Nu har jag precis ätit min goda mat som jag lagade, blev kyckling och pasta yammi. Ska skriva klart spanska arbetet nu också, skulle egentligen lämnat in det idag men såklart var jag ju inet klar med det så får maila my teatcher tonight. Ikväll ska lag lägga mig tidigt iaf, så jag inte är helt död imorn. Men så tänker jag typ varje da, men blir det så? nej, såklart inte. kommer alltid på något jag måste göra, och vipps så är kl 2 :P haha. men får hoppas att det inet blir så ikväll.
Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0