Seg söndag

Helgen blev fylld av festligheter,
fest hos adde i fredags rätt okej blev väll lite sådär , men trevligt folk :) jadu emina, latte och choklad det är de som gäller! Skönaste killen på statoil, han gjorde fan min kväll, haha så söt.

Igår blev det också partay såklart, riktigt lyckad kväll måste jag säga. Drog hem till agnes vid halv 2 och sov där, mys! 
Ja, en bra helg kan jag ju säga att det varit iaf. Och seg söndag som vanligt. Känner verkligen att jag behöver sömn.
Har typ panik på allt skolarbete, på tisdag ska jag ha läst ut en bok och svarat på frågor, är på sida 32 av typ 132... lyckat! plus att jag har miljoner andra arbeten som måst göras innan betygen sätts! frågan är bara, hur jag ska hinna? 
Satte mig i soffan förut och skulle läsa den där boken, (hur dålig som hellst, så det gör de ju inte lättare att läsa ut den) klockan var typ 7 så tänkte aja, kan väll sova en halv timma lr något innan jag läser vidare. men så blev det såklart inte, vaknade klockan 9 av att jennie knackade på dörren.. bra klara, bra! Hade en lite pratstund med henne om gårdagen och allt annat. Och nu borde jag egentligen sova, men det blir väll plugga hela natten för min del ist! 
oxox, en trött klara 



Kommentarer
Postat av: jennie

Sötve vän<3 du finns och kommer alltid att finnas i mitt hjärta, ville bara säga de

2008-12-05 @ 22:58:14
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0