Seg helg..

En riktigt seg helg, kvällen igår sög ju. Gick typ 5km mitt ute i ingenstans och kommer till fel fest, rätt lyckat! så fick ta bussen hem igen, sen åkte typ alla hem så det gjorde jag med.
Dagen i dag har varit lika tråkig den, är hur trött som helst! Försöker plugga till soprovet som är på tisdag men det vill liksom inte in i huvudet.. har gått runt i sovkläder typ hela dagen, för seegt! men nu tänkte jag vara lite nyttig och gå en promenad, sen blir det solning och kanske träning later. Bye dudes!

Kommentarer
Postat av: jennie

oki, klaris bäst. tagga torsdag nu! :D Och jag mår sisådär. nu äre braiallafall:D <3

2008-11-17 @ 22:48:01
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0