Lycklig!

ååh, nu har jag äntligen fått mina converse! vem köper vita converse mitt i vintern? ja, jag vet det är lite osmart kanske, men jag var bara tvungen att ha dom :D
tog tåget till sthlm 9 i morse, hade tänkt att sova hela vägen eftersom det var hyffsat tidigt. men nejnej, inet fick jag sova inte. Istället skulle jag läsa böcker och leka med en liten kille som helt plötsligt skulle sitta i mitt knä osv. haha, blev lite jobbigt efter ett tag. menmen när jag väl kom fram till storstaden blev det en snabb lite shopping runda. Sprang runt över hela stan i 2 timmar och letade grejor. Skorna var slut typ överallt en så kom jag till footlocker och så hade dom min stolek, snacka om att jag blev glad!
Efter stan tog jag tunnelbanan hem hit  till pappa. Nu har vi precis kollat på Pearl Harbord, pappa och en gnällande lilla syster sitter nu bredvid mig i soffan. Vi ska snart käka lite,  sen resten av kvällen kommer nog spenderas framför tvn men en stor skål popcorn, myys!

mina älskade converse på bild. köpte även ett linne från monki

Kommentarer
Postat av: jennie

ääääntligen;)

2008-11-10 @ 01:39:18
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0