kvälls update

Vaknade vid sju imorse, ville verkligen inte gå upp ur sängen. Kollade på vakna med the voice som alltid! Älskart ;)
Skoldagen rullade på som vanligt, slutade rätt sent men det var okej.
När jag kom hem såg jag att vi fått skolkorten, äntligen (efter typ40år..)  Kan ju inet säga att jag var snygg direkt men klassbilden blev ju okej, ensamkortet var hemskt så det får ingen se, haha!  nu ska jag väll hoppa i säng innan det blir allt för sent. Imorgon blir det lite shopping, I hope (om jag kan bestämma mig vad jag ska lägga pengarna på, haha.) det är så mkt jag behöver nu, en ny garderob vore inte helt fel.
Sweet dreams!


patricia och louise syns tyvär inet så bra på bilden.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhh vad fina ni blev :) ser både felicia och eva :'D

2008-11-07 @ 15:23:31
URL: http://lovisafontana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0