Fun Friday!

Halloj gott folk!
idag är det fredag, finally! ska bli så skönt med helg. Skoldagen i dag avslutades med dans, körde igenom dansverket känns lite stressigt eftersom det är uppvisning snart. men det ska nog gå bra.
efter skolan drog jag, jennie och karin upp på stan för lite shopping. När vi gått några timmar var alla helt arga, trötta och helt varma hahaha, så vi köpte oss var sig cola och tog en paus i shoppandet.
Pratade med pappa nyss. Saknar homon, har inet vart där på 5 veckor :( så har bestämmt mig för att åka dit imorn, det är ju endå fars dag på söndag, och jag ska väll upp på stan och kolla om jag hittar vita convurse o skinbrallorna (som såklart inet fanns i min stolek här hemma..) 
nu ska jag mysa med mammi i soffan.
Ha det bra, kraam!


dagens inköp blev denna oversize t-shirt från bikbok och svarta spetsleggings.

Kommentarer
Postat av: jennsmed m

very najs!

2008-11-10 @ 01:37:28
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0