doktor besök

hallå, vad äre för fel på mig?
nu har jag varit sjuk i 3 månader.. känns ju lite surt! går bara upp o ner.
var hos doktorn idag iaf men dom säger att man inte kan göra nått.. men jag står inte ut lägre! ska väll gå tillbaka om några dar igen och tjata.
jaja, nog om det. annars skolan idag, lika kul som vanligt (Y) slutade tidigt så det var ju bra iaf. ska väll fixa lite mat nu , sen lägga mig och sova en stund innan träningen. Super skönt, I'm dead!
det var väll allt jag hade att säga om denna tråkiga dag, hihi!
sköt om er alla! kraam :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Svar; skojja inte. =D de kändes ändå riktigt bra att ha varit ute och tränat :D<3

2008-11-04 @ 20:39:39
URL: http://justjenniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0