Väldigt tidigt, väldigt trött

Godmorgon folket! Nu är klockan ca 06.40 och jag gick upp för sådär 40minuter sedan för att skriva klart min bilduppsats, som ska in idag. Är nästan helt kvar så det känns bra, sitter och äter lite frukost samtidigt här vid datan så jag vaknar till nån gång. Är otroligt trött och helt seg i huvudet just nu, inte van att gå upp såhär tidigt.
Dagen idag blir först skola, sen skynda hem o stressa sönder innan tåget går upp till daddy (sthlm) haha, som vanligt ;) Sen blir det troligt vis plugga hela kvällen, ja jag vet kul på en fredag! men våra lärare tror att vi inet har ngt liv.. och jag måste skriva klart min teknik uppsats och skicka till min lärare innan 24.00 ikväll! good luck to me, säger jag bara!
aja, nog om det. Måste bara säga att jag bara blir mer och mer förvirrad inför gymnasiet. Jag får värkligen damp! alla säger olika saker och jag är helt splitrad... vill inte börja, kan man inte skita i gymnasiet? jag dör.
Menmen, Nu ska jag sätta lite fart så jag kommer  iväg till skolan. Lovade jennie att ta tio i bussen idag så måste skynda mig nu :)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0