Sista dagen ...

Sista dagen på workshopen idag. Lite tråkigt, eftersom det har varit riktigt kul! Har träningsvärk i stortsett överallt, så thanks for the workout Cherie :) man känner sig verkligen nyttig efter fyra dagars hårdträning! men ska bli skönt att slappa lite nu iallafall. Sitter och försöker hitta en låt vi dansade till som jag verkligen diggar, Cherie´s egnalåt Badgirl. Men den finns ingenstans..... inte på youtube o den går inte att laddas ner, surt.
Aja annars då, nyårsafton äre ju imorn. Jag kan ju inte säga att jag är speciellt sugen på det i nuläget. Det känns så överdrivet, och jag är så trött o seg. Orkar inte med massa festligheter. Men det blir säkert kul. Och ser fram emot ett nytt år, a new year with new possibilitys!
Nu ska jag krypa till sängs, så jag orkar upp imorgon. Måste ju springa upp på stan och köpa mig nya strumpbyxor till kvällen. Good night every one.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0