Sista julklapps-inköpen&bio

Skriver en liten kvälls uppdate. Startade dagen med dusch och lite snabb städning, sen bar det av till stan. Mötte agnes vid cubus, sprang runt ett tag och inhandlade de sista julklapparna (känns skönt att alla är köpta nu). När vi shoppat klart tog vi en fika på bara vara, för att vila fötterna lite och mysa med varsin varm choklad.
Kvälllen tillbringades i biosalongen tillsammans med emina. Vi såg twilight, den var verkligen så superbra som alla säger. Så ni som inte sett den än, jag rekomenderar den definitivt!

Nu ska jag krypa ner i sängen, eller ja där ligger jag ju redan. Men jag hade tänkt sova nu iaf, är riktigt trötter!
Sköt om er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0