Sick and it Suck´s

Ja, då var man sjuk igen då. Kan ju inte säga att det är roligt direkt. Men ska kolla några avsnitt andra avenyn nu och kan ju trösta mig med att läsa nya veckorevyn så kanska jag blir på lite bättre humör :) sen blir det dricka mängder med vatten och käka alvedon tills jag blir frisk! Måste ju vara frisk till workshopen i helgen, den får jag inte missa, var ju sjuk sist jag skulle på de också :/ not good.. skriver säkert ett inlägg senare i dag också, eftersom jag inet har så mycket annat för mig en sån här day!  

Måste bara säga att det är riktigt mysigt att snön har kommit i allafall, blev glad när jag tittade ut i morse och såg allt vitt :) Hoppas bara det ligger kvar till julafton, hihi.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0