Nu är julen över.

Ja, då var julhelgen över. Eller, ja det är ju annandagen imorn så heltöver är den ju inte, men snart.
Hann inte blogga något igår eftersom det blev rätt sent, men kan sumera min julafton lite snabbt.
Den spenderades hos morbror med hela tjocka släckten från mammas sida. Det blev mycket skratt, julklappar och faktist godmat (jag är inte direkt ett stort fan av julmat, men min gulliga mormor hade gjort köttfärspaj, mumsigt! så det tackar jag för)
Idag kom pappa och hämtade oss och så åkte vi ut till kusinerna i Ekeby (farmor&farfar var också där). Där åt vi julens godaste mat som vi alltid äter hos dom på juldagen, kalkon, hasselbackspotatis (tror det heter så) och kantarellsås. Det är super gott. Haha, gud var jag pratar om mat. menmen var trevligt där iaf. Kvällen har jag bara ägnat åt Sex and the city tittande. Det går inte att sluta, man blir helt beroende det är så bra!
Nu ska jag övergå till sängen, ska upp till stan tidigt imorn. Good night, dudes!
 lite bilder från julhelgen kommer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0