fandå...

...kommer inte kunna dansa imorn. Eller jag får inte, eftersom jag inte är helt frisk. Plus att min syster nyss satt och predikade om hur farligt det var och om jag hade feber och tränade kunde jag få hjärtmuskelinflamation osv. Så jag tror jag håller mig på den säkra sidan och skippar workshopen imorn. Även fast det så skulle bli såååååå kul, och jag var/är super taggad,  :( men ja, såhär blev det ju sist också.. så kan ju inte säga att jag är direkt förvånad. Mer iriterad för att detta alltid händer mig.
Aja, nog om det! Kevin vann ju idol finalen nyss, så Grattis :) Själv gillar jag Alice bäst, men det brukar ju alltid gå bättre för 2an så får hoppas på det den här gången också.
Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på En prins i New York.
So good night folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0