äntligen!

Ååh, nu är jag så glad och lättad! jag och felicia är äntligen klara med no-arbetet.. så nu kan jag pusta ut, åtminstonde tills imorn, då börjar allvaret igen med prov och massa inlämningar! asså skolan tar verkligen död på mig..
Men är väldigt stolt över no-arbetet som vi kämpat med i allafall :)

Helgen ( lr allafall fredag och lördag) tillbrigades hos pappa. Kul att få träffa lilla astrid igen och dom andra också såklart. Var på öppet hus på Jensen södra, på lördagen också, det var så sjukt bra! Super fina lokaler, hyffsat nära, bra sheman, bra lärare, allt! :) men vågar jag flytta ? ... har panik för gymnasiet, orkar inte ens tänka på det, vet inet vad jag ska gå, om jag ska flytta och jag ska välja dansen lr en bra skola...och snart ska vi ju välja, får se hur det går.
Jaja, helgen har varit okej endå, men är sjukt trött har pluggat varenda dag, jag vet inte hur länge. Så ska fokusera på sängen nu!  så jag orkar med en till vecka i helvetet :) Take care people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0